Sol·licitud de bestreta
El personal funcionari de carrera o laboral fix en actiu del Consorci tindrà dret, quan així ho sol·licite, a l'obtenció de bestretes reintegrables sense gens d'interès per import equivalent fins a un màxim de 3.000 € a retornar durant els 24 mesos següents.
També podrà sol·licitar-ho el personal funcionari interí amb un nomenament la duració del qual es preveja superior al termini d'amortització de la bestreta.
En el cas d'acumulació de sol·licituds s'establirà un ordre de prioritat en la concessió de les mateixes que dependrà bàsicament del motiu pel qual se sol·licita aquesta bestreta.
En tot cas, la concessió de bestretes quedarà supeditada a l'existència en el moment de la sol·licitud de consignació pressupostària.
Nivell de seguritat trámite: [Medio]
Mitjans didentificació acceptats per a Seu electrónica: [{0}]
Mitjans didentificació acceptats per a Cl@ve: [{0}]
Mitjans didentificació acceptats per a Giltza: [{0}]
Mitjans de signatura acceptats: [Certificado electrónico]
Personal funcionari de carrera, personal funcionari interí amb un nomenament la duració del qual es preveja superior al termini d'amortització de la bestreta o personal laboral fix en actiu del Consorci del CPBV.
Ací pot descarregar els models normalitzats autoemplenables per a la seua presentació presencial.
◾On-line
A través de la seu electrònica.
No procedeix
90 dies
Amb caràcter general la sol·licitud podrà presentar-se en qualsevol moment per mitjans electrònics o presencialment.
Desestimatori.
Finalitzat el termini de resolució, sense haver-se produït resposta de l'administració la sol·licitud quedarà resolta de forma no procedent per al sol·licitant.
Presidència delegada
Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, o bé, directament recurs contenciós administratiu, de conformitat amb els articles 8.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, davant els Jutjats contenciosos administratius de València.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.
- Ordenança reguladora de l'ús de l'Administració Electrònica en el Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'incendis i Salvament de la província de València, de 16 de setembre de 2015.
- Acord per a la professionalització del personal, gestió d'indemnitzacions derivades del servei i per a la conciliació de la vida familiar laboral, aprovat per l'Assemblea General del Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'incendis i Salvament de la província de València en sessió celebrada el 30 de juny de 2016.
Si es produïra el cessament definitiu de la prestació de servei, abans de concloure la seua amortització, es procedirà a la cancel·lació del deute amb càrrec a les quantitats que pogueren correspondre a l'empleat públic en concepte de liquidació i si d'aquesta manera no quedara totalment cancel·lat la bestreta l'interessat haurà de reintegrar mitjançant transferència bancària, la quantitat pendent d'amortització.
Es concedirà un màxim de 3.000 € a retornar durant els 24 mesos següents.
Unitat de Nòmines
Consorci Provincial de Bombers de València (Camí de Montcada, 24).
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Telèfon: 963469853 - 963469851
Correu electrònic: nominas@bombersdv.es