Sol·licitud d'informe d'actuació

Aquest servei permet la presentació per mitjans electrònics d'una sol·licitud dirigida al Consorci Provincial de Bombers de València sobre l'actuació dels serveis del consorci en un sinistre.

L'expedició d'informes sobre serveis porta aparellada una taxa que consistirà en una quantitat fixa de 74,95 euros. El justificant de pagament de la taxa haurà d'acompanyar la sol·licitud per a la seua tramitació.

Nivell de seguritat trámite: [Medio]

Mitjans didentificació acceptats per a Seu electrónica: [{0}]

Mitjans didentificació acceptats per a Cl@ve: [{0}]

Mitjans didentificació acceptats per a Giltza: [{0}]

Mitjans de signatura acceptats: [Certificado electrónico]

Qualsevol persona legitimada per ser part implicada en el sinistre
- Ciutadans
- Empreses, associacions, organitzacions o entitats*.

*Els subjectes obligats a relacionar-se de manera electrònica amb l'Administració, per l'article 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques, hauran d'utilitzar aquest mitjà.

Justificant d'ingrés de la taxa corresponent i aquella altra requerida en funció del tipus de sinistre

Ací pot descarregar els models normalitzats autoemplenables per a la seua presentació presencial.

◾Presencial

Presentant la sol·licitud i documentació en l'Oficina de Registre del Consorci Provincial de Bombers de València (Carrer Avellanes, 14), o en les altres formes que contempla l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

◾On-line

A través de la seu electrònica.

Import: 74,95 € a ingressar en l'alguna dels següents comptes

IBAN ES54 0049-1827-82-2110389395 (Banc Santander-Central Hispà)

IBAN ES82 2100-4337-83-0200044675 CAIXABANK

Amb caràcter general la sol·licitud podrà presentar-se en qualsevol moment per mitjans electrònics o presencialment.

Presidència delegada

- Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic
- Ordenança reguladora de l'ús de l'Administració Electrònica en el Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'incendis i Salvament de la província de València, de 16 de setembre de 2015.
- Ordenança fiscal reguladora de la taxa per prestació de serveis de prevenció, extinció d'incendis, salvament i uns altres, de 23 d'agost de 2012.

Fet imposable.- Constitueix el fet imposable de la Taxa la prestació de serveis en els casos d'extinció d'incendis i alarmes d'aquests, enfonsaments totals o parcials d'edificis o instal·lacions, ruïnes, enderrocaments, inundacions, salvaments i, en general, de protecció de persones i béns. S'inclouen, igualment, els serveis de formació, d'emissió d'informes d'assessorament en matèries competències del Consorci així com sobre serveis prestats.

Supòsits de no subjecció.- No estaran subjectes a aquesta Taxa els serveis que es presten en ocasió de catàstrofe o calamitat pública.

Subjecte passiu.- Quan es tracte de la prestació de serveis de salvament, de formació, emissió d'informes d'assessorament, emissió d'informes sobre serveis i altres anàlegs, serà subjecte passiu contribuent la persona física o jurídica o l'entitat de l'article 35.4 de la Llei General Tributària que els haja sol·licitats o en l'interès de la qual redunde.

Meritació.- En els casos d'expedició d'informes sobre serveis del Consorci, l'obligació de contribuir naix quan es presente la sol·licitud que inicie la tramitació de l'expedient o, en defecte d'això, quan s'inicie l'actuació dels serveis del Consorci, sense prèvia sol·licitud de l'interessat però redunde en el seu benefici.

Gestió i suport del Cos de bombers.

Consorci provincial de Bombers de València (Camí de Montcada, 37)

Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 h
Telèfon: 963469861
Correu electrònic: igares@bombersdv.es

• Instància específica
• La taxa per expedició d'informes sobre serveis s'exigirà en règim d'autoliquidació en els casos en què la tramitació s'inicie a instàncies del beneficiari. A tal fi s'adjuntarà a la sol·licitud el corresponent resguard d'ingrés. Els escrits que no complisquen amb l'anterior requisit seran admesos provisionalment, però no podrà donar-se'ls curs sense que s'esmene la deficiència, a la fi de la qual es requerirà a l'interessat perquè, en el termini de deu dies abone la quota corresponent amb la prevenció que, transcorregut aquest termini sense efectuar-ho, es procedirà a l'arxiu de la sol·licitud sense més tràmit.