Sol·licitud d'admisió CONCURS TRASLLATS BOMBER/A - CP001 Ed. 2023

Aquest servei permet la presentació per mitjans electrònics d'una sol·licitud de participació en el procés de concurs de trasllats permanent BOMBER/A - CP001 dirigida al Consorci Provincial de Bombers de València.

Nivell de seguritat trámite: [Medio]

Mitjans didentificació acceptats per a Seu electrónica: [{0}]

Mitjans didentificació acceptats per a Cl@ve: [{0}]

Mitjans didentificació acceptats per a Giltza: [{0}]

Mitjans de signatura acceptats: [Certificado electrónico]

Personal funcionari de carrera o laboral fix (concurs unitari) del Consorci Provincial de Bombers de València, enquadrat en l'Escala Bàsica, categoria de Bomber, lloc de treball CB.31. El personal que ocupe un lloc de treball CB.33, podrà participar en el procés, estant subjecta la seua adscripció en funció que existisquen posats no ocupats al parc sol·licitat reservats a CB.33.

La següent documentació és obligatòria per a tramitar la seua sol·licitud:

1. Instància específica

2. Fulla d'autobaremació

3. Documentació acreditativa dels mèrits al·legats.

Més informació ací

◾On-line

A través de la seu electrònica.

4 mesos des de l'endemà a la publicació de la convocatòria de l'edició en la pàgina web i tauler d'anuncis del Consorci Provincial de Bombers de València

Les sol·licituds es presentaran en el termini de 10 dies hàbils, que s'iniciarà l'endemà de la publicació de la convocatòria de l'edició en la pàgina web i tauler d'anuncis del Consorci.

TERMINI DE PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES: De l'1 al 14 de setembre

Presidència Delegada

Contra la resolució que decrete la destinació obtinguda en el concurs de trasllats permanent BOMBER/CP001, (edició 2023), que és definitiva en via administrativa, podrà interposar-se, potestativament, recurs de reposició davant la Presidència del Consorci Provincial de Bombers de València, en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà a aquell que tinga lloc la notificació de l'acte o, directament, recurs contenciós administratiu davant el Jutjat de València, en el termini de dos mesos comptats també a partir de l'endemà a aquell que tinga lloc la notificació del present acte. Tot això de conformitat amb el vigent tenor dels articles 123 i 124 de la llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú en les Administracions Publiques i els articles 8, 14, 25 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa, i sense perjudici que es puga exercitar qualsevol altre recurs que s'estime procedent.

- Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

- Ordenança reguladora de l'ús de l'Administració Electrònica en el Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'incendis i Salvament de la província de València, de 16 de setembre de 2015.

- Llei 7/2011, d'1 d'abril, de la Generalitat, de Serveis de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament, SPEIS.

- Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana.

- Decret de la Presidència Delegada del Consorci Provincial de Bombers de València número 1.141 de data 9 de desembre de 2015, publicat en el BOP núm. 246, de 24 de desembre de 2015, sobre bases de la convocatòria bomber/CP001 que regiran el concurs de trasllats permanent de la categoria bomber.

- Decret de la Presidència Delegada del Consorci Provincial de Bombers de València número 822 de data 8 d'agost de 2018, publicat en el BOP núm. 160, de 20 d'agost de 2018, sobre la modificació de la base segona de la convocatòria permanent del concurs de trasllat de llocs de treball de bomber, cap i sergent.

Quins requisits he de complir per a presentar-me a aquest procés?

Podran participar en el concurs de trasllats permanent:

a) Personal funcionari de carrera o laboral fix (concurs unitari) del Consorci Provincial de Bombers de València, enquadrat en l'Escala Bàsica, categoria de Bomber, lloc de treball CB.31. El personal que ocupe un lloc de treball CB.33, podrà participar en el procés, estant subjecta la seua adscripció en funció que existisquen llocs no ocupats al parc sol·licitat reservats a CB.33.

La participació en el concurs pot tindre caràcter voluntari o forçós:

1.- Amb caràcter voluntari podrà participar:

El personal amb destinació definitiva, sense que s'aplique cap limitació temporal donat el caràcter unitari del Consorci com a administració. Els funcionaris en situació d'excedència voluntària per interés particular que hagen estat dos anys en aquesta situació (art. 127.1, LOGFPV) i els excedents forçosos (art.133.3 LOGFPV) que participen en el concurs reunint els requisits exigits en la convocatòria, obtindran d'aqueixa forma el reingrés en el servei actiu i l'adjudicació definitiva d'un lloc.

2.- Amb caràcter forçós:

Estan obligats a participar en aquest concurs amb caràcter forçós els funcionaris de carrera de l'Escala Bàsica, categoria de Bomber, que exercisquen destinació provisional per qualsevol de les causes previstes en la legislació vigent.

Quan puc presentar la instància?

Les sol·licituds es presentaran en el termini de 10 dies hàbils, que s'iniciarà l'endemà de la publicació de la convocatòria de l'edició, en la primera edició en el Butlletí Oficial de la Província de València, i en les successives, en la pàgina web i tauler d'anuncis del Consorci. Així mateix es publicarà en els taulers d'anuncis dels respectius parcs.

En aquest termini compten els dissabtes, diumenges i festius?

No, atés que són dies hàbils i no dies naturals.

Què hauré de comprovar en emplenar la meua instància?

Que he emplenat tots els apartats de la instància, inclosos la data i signatura i que aporte tots els documents exigits en les bases.

Els mèrits al·legats pels aspirants s'adjuntaran a la sol·licitud, original i còpia, excepte aquells que ja obren en poder de l'administració, en aquest últim cas s'haurà d'emplenar la casella doc. núm. amb “C”. En cas que els mèrits al·legats no estiguen en poder de l'administració s'hauran de numerar correlativament emplenant la casella doc. núm. amb el núm. corresponent. No es valoraran aquells mèrits no relacionats en la instància. Els aspirants que desitgen participar en les successives convocatòries en els mateixos termes que l'anterior, quedaran exempts de presentació d'instància. En cas d'existir modificacions en els termes de participació (elecció de vacants, actualització de mèrits o uns altres), o en cas de requerir activació, haurà de presentar nova instància. Els qui no desitgen prendre part en aquesta, manifestaran la seua sol·licitud de suspensió en la convocatòria per registre general d'entrada, qüestió que implicarà que no se li tindrà en compte en futures edicions fins que no sol·licite formalment la seua activació.

Quina és la titulació acadèmica requerida per a poder participar?

És la que habilita per a poder accedir al grup de titulació C1, és a dir, segons l'art. 76 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, Títol de Batxiller o Tècnic.

Com es desenvolupara el procés?

Amb 10 dies hàbils d'anterioritat a la data d'inici del termini de presentació d'instàncies, l'administració publicarà llistat actualitzat permanent de participants de l'edició immediatament anterior amb expressió de les preferències per les quals van optar i resultat del barem anterior, que servirà de base per a configurar la llista d'admesos, en la pàgina web i tauler d'anuncis del Consorci. Així mateix es publicarà en els taulers d'anuncis dels respectius Parcs.

El procés s'iniciarà amb la convocatòria de la corresponent edició. Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, es publicarà la llista provisional d'admesos i exclosos. La llista d'admesos es conformarà amb els aspirants de l'edició anterior inclosos en el llistat facilitat per l'administració, ateses les modificacions a les condicions de participació posades de manifest pels aspirants, i amb aquells que no havent participat en l'edició anterior, manifesten la seua voluntat de participar a través d'instància. La llista s'exposarà en el tauler d'anuncis del Consorci Provincial de Bombers de València, en els taulers d'anuncis dels parcs i en la pàgina del portal de l'empleat del CPBV, donant-se un termini de deu dies naturals per a la presentació d'esmenes. De no existir aquestes o després de les esmenes transcorregut el termini expressat en l'apartat anterior, es procedirà a la publicació de la llista definitiva en els taulers d'anuncis del Consorci, i en la pàgina web del CPBV. En el supòsit de no existir exclosos, es publicarà directament en els llocs anteriorment establits una llista definitiva d'aspirants admesos.

Resultats: Una vegada formulada i publicada la llista definitiva d'aspirants admesos i exclosos, la Comissió de Valoració es reunirà per a valorar els mèrits. Seguidament farà pública la puntuació global dels aspirants en els taulers d'anuncis del Consorci Provincial de Bombers de València, i en la pàgina web del CPBV, atorgant deu dies hàbils perquè els concursants puguen formular reclamacions. Transcorregut el termini i realitzades si escau les esmenes oportunes, l'elevarà a la Presidència del Consorci per a la seua aprovació.

Consorci Provincial de Bombers de València (Camí de Montcada, 24).

Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 h.

Telèfon: 963469887

Correu electrònic: rrhhbt@bombersdv.es