Sol·licitud d'expedició de documents administratius relatius a l'àrea de RRHH

El tràmit permet presentar sol·licitud per a obtenir informes, certificats i documents administratius relatius a l'àrea de rrhh, excepte l'el certificat de reconeixement dels serveis previs prestats (conegut com a model ANNEX I del Reial decret 1461/1982, de 25 de juny, pel qual es dicten normes d'aplicació de la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública).

L'Ordenança reguladora de la taxa per expedició de documents administratius (BOP núm. 185) en el seu art. 6 estableix una taxa de 14,20 €. Tindran una notificació del 50% els empleats del Consorci en actiu (7,10 €).

Per a veure la forma de pagament anar a l'apartat COST I FORMA DE PAGAMENT

Nivell de seguritat trámite: [Medio]

Mitjans didentificació acceptats per a Seu electrónica: [{0}]

Mitjans didentificació acceptats per a Cl@ve: [{0}]

Mitjans didentificació acceptats per a Giltza: [{0}]

Mitjans de signatura acceptats: [Certificado electrónico]

Els empleats en actiu, com a subjectes obligats a relacionar-se de manera electrònica amb l'Administració, per l'article 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu comú de les Administracions Públiques i pel Reglament de les Relacions Electròniques dels empleats i empleades públiques amb el Consorci, hauran d'utilitzar la seu electrònica.

◾On-line

A través de la seu electrònica.


Únicament podrà utilitzar el canal presencial, el personal que ja no preste serveis en el Consorci

◾Presencial

Presentant la sol·licitud i documentació en l'Oficina de Registre del Consorci Provincial de Bombers de València (carrer Avellanes, 14 - València), o en les altres formes que contempla l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

L'Ordenança reguladora de la taxa per expedició de documents administratius (BOP núm. 185) en el seu art. 6 estableix una taxa de 14,20 €. Tindran una notificació del 50% els empleats del Consorci en actiu (7,10 €).

INSTRUCCIONS PAGAMENTS TAXES

Se sol·licita un codi de barres a l'entitat bancària per a facilitar el pagament.
Els ingressos es pot realitzar a través de diferents canals:

1) Si el pagament es realitza en caixers és obligatori utilitzar el codi de barres, ben escanejat o teclejant les seues xifres manualment.

2) Si l'ingrés es fa en finestreta de l'entitat CaixaBank cal adjuntar el codi de barres al personal de l'entitat.

3) Si el pagament es realitza per transferència des de la web CaixaBank (clients de CaixaBank) és obligatori introduir el codi d'entitat. És un codi que figura en el propi adhesiu del codi de barres i consta de 7 dígits. Entitat: 0783373 per a l'import de 14,20 € i entitat 0788103 per a l'import de 7,10 €.

Caixabank ES14 2100 4337 8802 0004 5460

4) Si el pagament es genera des d'una entitat que no és CaixaBank hauran de realitzar-lo a través de transferència amb número de compte. En aquest cas no serà necessari teclejar ni la numeració del codi de barres ni el codi d'entitat.

Caixabank ES14 2100 4337 8802 0004 5460

Amb caràcter general la sol·licitud podrà presentar-se en qualsevol moment

Negatiu – Desestimatori. Finalitzat el termini de resolució, sense haver-se produït resposta de l'administració la sol·licitud quedarà resolta de forma no procedent per al sol·licitant

Presidència delegada

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, o bé, directament recurs contenciós administratiu, de conformitat amb els articles 8.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, davant els Jutjats contenciosos administratius de València

Personal laboral

Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se directament, en el termini de 2 mesos, DEMANDA LABORAL davant el Jutjat social de la ciutat de València /Sala social del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, segons el que es disposa en l'article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, en la seua redacció donada per la Disposició Final 3a de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Article 5. No subjecció. No estarà subjecta a la present taxa l’emissió de documents que s’expedisquen a petició de les entitats consorciades. Igualment no estaran subjectes els documents que deguen fer efecte en l’àmbit judicial o administratiu, sempre que siguen sol·licitats d’ofici per autoritat o òrgan competent.

rrhh@bombersdv.es