Queixes i suggeriments

Aquest servei permet arreplegar les manifestacions dels usuaris dels nostres serveis en relació amb la falta de satisfacció de les seues expectatives o rebre les seues propostes de millora respecte de la forma en què aquests serveis es presten.

Queixa: exposició d'una incidència, durant la prestació d'un servei per part del Consorci, que produeix en la persona que reclama la percepció d'ineficàcia o d'actuació inadequada, i requereix d'una resposta. La queixa no tindrà, en cap cas, la qualificació de recurs administratiu ni la seua interposició paralitzarà els terminis establits en la normativa vigent per a la presentació dels possibles recursos. Aquesta queixa no condiciona, de cap manera, l'exercici de les restants accions o drets que, de conformitat amb la normativa reguladora de cada procediment, puguen exercitar els que figuren en ell com interessats.

Suggeriment: manifestació o declaració d'un ciutadà en la qual aquest transmet una idea amb la qual pretén millorar els serveis que presta el Consorci o algun dels seus processos o bé sol·licita la prestació d'un servei o actuació no previst o no oferit.

Podrà aportar a més la documentació que considere necessària per a la tramitació de la sol·licitud.

Nivell de seguritat trámite: [Medio]

Mitjans didentificació acceptats per a Seu electrónica: [{0}]

Mitjans didentificació acceptats per a Cl@ve: [{0}]

Mitjans didentificació acceptats per a Giltza: [{0}]

Mitjans de signatura acceptats: [Certificado electrónico]

Tota la població en general. En particular, els receptors dels serveis del Consorci. La relació de servei dels empleats del Consorci disposa dels seus propis mecanismes de participació i comunicació pel que aquest procediment no resulta d'aplicació per a les relacions laborals.

Ací pot descarregar els models normalitzats autoemplenables per a la seua presentació presencial.

◾Presencial
Presentant la sol·licitud i documentació en l'Oficina de Registre del Consorci Provincial de Bombers de València (Avellanes, 14), o en les altres formes que contempla l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

◾A través de la web
Sense certificat electrònic https://www.bombersdv.es/contactanos/contacte/

Amb certificat electrònic https://sede.bombersdv.es

El termini d'execució del present procediment és trenta dies hàbils. A la finalització d'aquest termini s'haurà degut informar al ciutadà sobre les accions realitzades. Aquest termini podrà suspendre's si durant el mateix calguera demanar a l'interessat que, en un termini de deu dies hàbils, formule els aclariments necessaris per a la correcta tramitació de la queixa o suggeriment.

 

Amb caràcter general la sol·licitud podrà presentar-se en qualsevol moment

Unitat de transparència

No procedeix

- Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic.

- Ordenança reguladora de l'ús de l'Administració Electrònica en el Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'incendis i Salvament de la província de València, de 16 de setembre de 2015.

-Llei 2/2015, de la Generalitat, de Transparència, Bon Govern i Participació Ciutadana de la Comunitat Valenciana.

- Aquella altra aplicable en funció del procediment objecte de la sol·licitud.

No s'inclouran en aquest concepte:

a) Els suggeriments, reclamacions o queixes que tinguen per objecte activitats o serveis que no siguen de competència del Consorci.

b) Les peticions que en el marc de les diferents opcions polítiques que puguen exercir els ciutadans pretenguen reformar el sistema de funcionament o gestió dels serveis públics de contingut diferent a l'establit.

c) Les sol·licituds que pretenguen el reconeixement d'un concret dret o interès subjectiu a un particular.

d) Els recursos administratius, açò és la impugnació d'actes o disposicions dels òrgans del Consorci.

i) Les formulades de forma anònima o aquelles en les quals no resulte acreditada la vertadera identitat de qui la present.

f) Les incidències, parts, informes actes, etcètera efectuades pels propis serveis del Consorci.

g) Els incidents o accions ocorreguts en temps o lloc indeterminat.

h) Les sol·licituds d'informació.

i) Les reclamacions del personal del Consorci respecte a la seua particular relació de servei.

k) Qualsevol altra que per la seua naturalesa o finalitat no tinga per objecte proposar la millora dels serveis del Consorci.

Transparència, Comunicació i Protecció de dades

Consorci Provincial de Bombers de València (Avellanes, 14).

Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 h.

Telèfon: 963469840

Correu electrònic: jcalvillo@bombersdv.es