Ajuda per a despeses de formació
El CPBV, dins de la seua política de RH, considera necessari facilitar als seus empleats els mitjans per a compensar les especials característiques de les funcions que exerceixen i millorar les seues capacitats professionals, donades les funcions de prevenció, extinció i salvament que els mateixos realitzen, l'objecte d'aquesta ajuda és el:
Suport a l'adequació formativa, potenciant la formació dels seus empleats públics en les diferents àrees relacionades amb els seus llocs de treball, promocionant així la capacitació i la carrera professional.
Nivell de seguritat trámite: [Medio]
Mitjans didentificació acceptats per a Seu electrónica: [{0}]
Mitjans didentificació acceptats per a Cl@ve: [{0}]
Mitjans didentificació acceptats per a Giltza: [{0}]
Mitjans de signatura acceptats: [Certificado electrónico]
Empleades i empleats públics del CPBV
- Document acreditatiu de la despesa realitzada i satisfeta
- En cas de cursos successius, certificat dels crèdits del curs anterior i resultats obtinguts (75% superats)
Ací pot descarregar els models normalitzats autoemplenables per a la seua presentació presencial.
◾On-line
A través de la seu electrònica.
90 dies
Amb caràcter general la sol·licitud podrà presentar-se en qualsevol moment
Desestimatori
Finalitzat el termini de resolució, sense haver-se produït resposta de l'administració la sol·licitud quedarà resolta de forma no procedent per al sol·licitant.
Presidència delegada
Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, o bé, directament recurs contenciós administratiu, de conformitat amb els articles 8.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, davant els Jutjats contenciosos administratius de València
- Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic
- Ordenança reguladora de l'ús de l'Administració Electrònica en el Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'incendis i Salvament de la província de València, de 16 de setembre de 2015.
- Acord per a la professionalització del personal, gestió d'indemnitzacions derivades del servei i per a la conciliació de la vida familiar laboral, aprovat per l'Assemblea General del Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'incendis i Salvament de la província de València en sessió celebrada el 30 de juny de 2016
Gestió de Recursos Humans.
Consorci Provincial de Bombers de València (Camí de Montcada, 24).
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Telèfon: 963469842 - 963469865
Correu electrònic: rrhh@bombersdv.es