Indemnització per danys causats per trencament de pròtesis oculars en horari laboral

El CPBV, dins de la seua política de RH, considera necessari facilitar als seus empleats els mitjans per a compensar les especials característiques de les funcions que exerceixen i millorar les seues capacitats professionals, donades les funcions de prevenció, extinció i salvament que els mateixos realitzen, l'objecte d'aquesta ajuda és la:

Indemnització per danys causats per trencament de pròtesis oculars en horari laboral

Nivell de seguritat trámite: [Medio]

Mitjans didentificació acceptats per a Seu electrónica: [{0}]

Mitjans didentificació acceptats per a Cl@ve: [{0}]

Mitjans didentificació acceptats per a Giltza: [{0}]

Mitjans de signatura acceptats: [Certificado electrónico]

Empleades i empleats públics del CPBV.

  1. Informe mèdic de necessitat de pròtesi bifocal/multifocal
  2. Informe del cap de parc/comandament de torn/cap d'unitat, indicant que el trencament es va produir en horari laboral
  3. Document acreditatiu de la despesa realitzada i satisfeta

Ací pot descarregar els models normalitzats autoemplenables per a la seua presentació presencial.



◾On-line

A través de la seu electrònica.

Amb caràcter general la sol·licitud podrà presentar-se en qualsevol moment 

Desestimatori.

Finalitzat el termini de resolució, sense haver-se produït resposta de l'administració la sol·licitud quedarà resolta de forma no procedent per al sol·licitant.

Presidència delegada

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes, o bé, directament recurs contencioso administratiu, de conformitat amb els articles 8.1 i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa, en el termini de dos mesos, davant els Jutjats del Contencioso Administrativu de València

- Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques

- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic

- Ordenança reguladora de l'ús de l'Administració Electrònica en el Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'incendis i Salvament de la província de València, de 16 de setembre de 2015.

- Acord per a la professionalització del personal, gestió d'indemnitzacions derivades del servei i per a la conciliació de la vida familiar laboral, aprovat per l'Assemblea General del Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d'incendis i Salvament de la província de València en sessió celebrada el 30 de juny de 2016

Gestió de Recursos Humans.
Consorci Provincial de Bombers de València (Camí de Montcada, 24).

Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Telèfon: 963469842 - 963469865
Correu electrònic: rrhh@bombersdv.es